luni, 26 mai 2008

Tovarasa vs gagica

Clar (nici sa nu va aud ca lume nu se duce de ripa).Acu ceva timp am ofensat tagma gagicilor mai mici decit mine cu postul asta (Kitty, imi cer scuze, stiu ca l-ai citit si te-ai suparat pe mine dupa, cu tine n-am nimic).
Si acum sa continui pe aceeasi tema. Cautind prind strafundurile existentei mele am mai gasit dovezi ale luptei mele importiva acestui "curent" (ma simt maica tereza cred).Acest articolas a aparut in academia catavencu, satira catre colegele mele (iara tre sa-mi cer scuze in public)

Ora 7:31. Tovarăşa x alergînd pe scari disperată să ajungă în sala de clasă. Pe culoar se aude zbierat cu patos “3 culooooooooooooooori cunosc pe lumeeeeeeeee, ta-na-na-na”. Pe la 7:33 işi face intrarea în clasă triumfală şi tovarăşa.
- Buna dimineaţa tovaraşa profesoară, îmi cer scuze că am întîrziat, dar troleibuzul a mers foarte greu.
- Buna dimineaţa. Asta nu este scuză pentru întîirziere. Treci în banca!
.dar asta se întîmpla acum vreo 18 ani. Acum este aceeaşi mîncare de peşte, însa condimentele sunt mai variate: tovarăşa X nu mai vine în sarafanul bleumarin ci într-o pereche de pantaloni cu talia cît mai joasă pentru a scoate în evidenţa o pereche de tanga coloraţi, iar în loc de numărul matricol stanţat pe mîneca sacoului are un tatuaj cu o inimioară(vizibil cu ajutorul maioului). Se aşează indiferentă în bancă.În loc să citescă revista “ştiinţa şi tehnica” deschide un “cool girl” şi se aude cum toacă fiecare bîrfă cu colega de bancă. Pai în timpul asta tovarăşa predecesoare rezolvase 3 inecuaţii şi aranjase şi urmatoarea şedinţa a utc-ului. Pick-up-ul cu vinilurile tradiţionale gen semnal m si phoenix a fost înlocuit de ipodul cu mulţi megi la bord de pe care se aud ritmuri orientale. Pai ce părere ar avea tovaraşa noastră care în loc de cluburile selecte si de fiţe de acum se ducea la cofetărie, la cinematograf sau în "Gradina Botanica"? Care avea doar 2 ore de televizor dintre care 1 şi ½ erau cuvîntările tovarăşului şi se lipsea de chestii elementare ca internet, servicii de cet, telefonul mobil cît mai mic si cît mai strident la culoare?

Dar ciocolata cu rom a ramas neschimbată, doar că gagica beneficiază si de 40% moca !

Dar intre timp se pare ca mai am un sprijin in aceasta lupta (asta). Multumiri sitului cu pitipoance si mai ales sectiunii cu kidz nowdays.Nu mai trebuie sa fac reclama la acest site, ci doar sa pun link la un post care spune tot (asta).

Va urez spor la citit.Si meditat asupra problemei.

Si acum: multumiri pitipoancelor,ancai ca mi-a aratat situl, lui felics ca mi-a luat articolul, claudiei ca a fost de acord cu mine, cristinei sa s-a suparat cind a citit postul precedent si maicamii ca m-a facut fara valoare.

Si scuze: turor celor care le-am ofensat/le ofensez/le voi ofensa cu postul asta sau celalt (si nu o merita), si tuturor fetelor care si-au facut poze in baie cu telefonul dintr-un motiv pertinent(inca ma intreb daca exista unul)



Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter