miercuri, 19 septembrie 2007

Generatia anilor de ieri!


Era o piesa a formatiei sfinx...generatia anilor de ieri sau generatia anilor '50.Care acum imi rasuna in ureche...deja cred ca am ajuns suficient de batrini ca sa ne putem considera generatia anilor de ieri. Dar nu e vorba numai de asta, e vorba si de o mentalitate, inca traim sub impactul anilor '80, cu toate ca suntem nascuti in anii '90. Am ramas cu ideile impamintate de parintii nostrii, dar nu ideile alea pure si frumoase ale anilor '60 - '70 , ci la noi au ajuns poluate de curentele anilor '80. Acum sa fecunoastem, ca mai ascultam din cind in cind o muzica buna din anii '80, mai ne cautam haine asa in stilul anilor '80, mai o masina. Si daca nu le avem , incercam sa le recreionam (cu mici adaptari) sau pur si simplu sa introducem influente.
Uitindu-ma la copii ceva mai mici decit mine (chiar si cu un an), ma sint depasita. Si nu e numai cazul meu :) toti au idei oarecum "revolutionare" si totul la ei evolueaza tot mai repede. Fetele de acum arata la vrsta lor mai dubios decit aratam eu atunci. Totul de fapt arata mai dubios. Toata lumea face totul mai repede. De ce? Ne grabim undeva? Traim clipa.Dar sa traim numai clipa nu si 2-3 clipe dupa. Totul evoloeaza intr-un sens, dar nu stim daca e cel bun. Si daca ajungem la capat? Care e capatul si unde e? Acolo se va sfirsi totul?
Eu tot cred ca suntem generatia anilor '80 :) and i'm prowd of it.
Acum e partea pentru scuze...imi cer scuze fata de cei care se simt afectati de ceea ce am scris aici. Nu a fost cu intentie, dar poate cu directie...
Va recomand sa ascultati Sfinx- Generatia anilor de ieri (probabil ca ne vom regasi in ea)

Un comentariu:

Cyber spunea...

Normal k mie mi se dadea 12 ani knd de fapt am 17, avand in vedere fetele din ziua de azi

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter