miercuri, 3 noiembrie 2010

Culturalizare! Vol 1!

Am facut o mini selectie cu piesele care imi placeu mie cind eram un omulet mai mic. Si cind ascultam multe chestii de pe vinilurile lui maica-mea/taica-miu (bine, chestii pe vinil ascultam si pe la inceputul liceului).

Sa lasam bla bla-ul si sa curga muzicaaaaaaa:

Semnal M - Vara Amintirilor:
(asta chiar mere dupa vara asta :D )


Metropol - Atunci e bine


Celelalte Cuvinte - La ceas tirziu


Sfinx - Din nou acasa


Pro Musica - Curcubeul


Progresiv TM - Dreptul de a visa/Poetul devenirii noastre


Compact - Protest


Am lasat blabla-ul la o parte. Stiu ca va era dor de o infuzie de muzica romaneasca.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Superbe melodii aţi ales! Sunt extraordinare!

Gyuri Vajna spunea...

Bravo, exceptional !
Cred ca dac-as fii fiu'miu m-as indragosti de tine...ha,ha

Dar serios vorbind, mi-am amintit de Compactul tineretilor mele, exact asa erau cand ne imbatam impreuna la Costinesti, de dormea nasul Lelut "megastarul" prin boscheti...

Asa ca, multumesc !

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter