joi, 9 decembrie 2010

Leapsa de la Chris, Lenor si alti fani :D

Principala trasatura a caracterului meu: incapatinata :D

Calitatea pe care o prefer la un barbat: smart

Calitatea pe care o prefer la o femeie: sa nu aiba ugguri

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: nimic, firar-ai dreacu

Principalul meu defect: pun suflet in absolut orice. n-ar trebui.

Ocupatia mea preferata: developing my sexy coding style

Visul meu de fericire: sa-mi faca dl Urs 5 copii si sa ma tina acasa sa-i cresc :D

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa-mi tai un deget din greseala

Ce-ati vrea sa fiti? Ursulet spalator

Tara în care-as vrea sa traiesc: republic of Banat ?

Culoarea preferata: muov

Floarea preferata: nusht, intreaba-l pe dl.Urs

Pasarea preferata: pasarea phoenix

Prozatorii mei preferati: Asimov

Poetii mei preferati: un gagiu care sa imi scrie poezii de dragoste si sociale :D

Eroul meu preferat: robotul Daneel

Eroina mea preferata: heroina ? Susan Calvin

Compozitorii preferati: Lloyd Webber

Pictorii preferati: Maria, vecina-mea

Eroii din viata reala: dl.Urs

Eroinele din istorie: alte heroine? Bloody Mary (aka Mary queen of Scots)

Bautura si mancarea preferate: Votca prin piine

Numele preferat: Vasile!!!!

Ce detest cel mai mult: gunoiul de pe strada si pe amantele lui dl.Urs

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:wtf ?

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult:ca Scotia i-a tras-o Agliei in 1314

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa fiu slabaaaaaaaaaaaaaa

Cum as vrea sa mor: inghetata

Starea de spirit actuala: m-as arunca in fata tramvaiului 34. pacat ca e 22:56 si nu mai circula.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta:nu am. Nu va iert, ba!

Deviza mea: salvati floarea de colt!



2 comentarii:

Andrei Vajna II spunea...

<3

PS: floarea de colț

Vasile spunea...

"Vasile!!!" :D

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter