vineri, 18 decembrie 2009

Life is pink with a little black

Acu o ard foarte alternativist. Pe Grimus (traiasca libraria de iTunes a colegei de apartament). Cu toate ca produsele de la Apple sug rau si anul asta au reusit sa ma scoata din sarite, le folosesc. Nu ma prind daca de lene sau pur si simplu chiar merita din anumite puncte de vedere (nu, inca sustin ca nu merita).

Ma uit pe jos. Vorba unui coleg, camera dupa sesiune arata ca dupa o orgie. Ar trebui sa ma pun pe facut curat, pe impachetat cele multele haine spalate care zac intr-un colt si asteapta sa fie puse in sertare. Sa ma apuc sa imi fac bagajele. In aproximativ 10 ore ar trebui sa plec la aeroport. Oare imi ajunge timpul pentru toate ? A si mai trebuie sa ma mai duc in vizita la o prietena care sta peste drum si pe care nu am mai vazut-o de la inceputul semestrului. Revenind la ideea de la inceput: in loc sa ma apuc sa fac toate astea, stau si o frec. Am bagat o bucata huge de ciocolata cu martipan (iummy) care acuma incearca sa se intoarca inapoi la intervale regulate.

Trag linie sa vad ce am facut azi: bilete la concert, luate. Mers la examen, bifat. Chiar si scris chestii in examen (fata de celelate din sesiunea asta). Facut internet check-in pentru zborul de dimineata.Mers acasa pentru luat pasaport, ca nu imi stiu datele pe din afara. Facut un internet check-in care nu stiu cit de bun este, sper sa imi ajunga macar bagajele unde trebuie (o sa ii pling lui tanti de dimineata la ghiseu). Mers sa imi las chestii la biblioteca. Mers pe centru sa cumpar un cadou de Craciun (muhahaha, am fost tipe intr-un magazin numa cu tipi, ce tru m-am simtit). Apoi am mers in oras sa maninc. Apoi am ajuns acasa si am dormit (nici macar nu m-a satisfacut somnul de dupa masa care ar fi trebuit sa fie tru, un fel de end of exams somn). Acuma stau in coada un facut mic de curatenie, un facut mic de bagaje, un cumparat mic de tuica pentru taicamiu (foarte atasat de un fel de tuica de aici) si vizita. Nu imi fac probleme ca mai am timp sa si dorm...

Acu partea cu plimbatul cu avionul e funny. Ar trebui sa ajung la Bucuresti, care cica este literalmente ingropat in nameti. Nu stiu daca e visul meu in momentul asta sa stau si sa zac pe un aeroport undeva departe asteptind da se duca zapada. Toata lumea azi m-a panicat ca avioanele nu prea mai zboara prin Europa (no shit ?). Asa ca incerc sa ma pastrez zen, continui sa cred ca si eu si bagajele (in ciuda internet check-inului meu foarte capabil) vom ajunge la ora stabilita la Bucuresti. Daca nu, macar sper sa ajungem printr-un Tenerife, Bahames, ceva insule sauvage.

V-am zis cum am batut din palme si a inceput sa ninga ? Nu. Ieri ma plingeam ca in Ro ninge si aici nu. Am fost fix ceva de genul "vreau si euuuuuuuuuu". Si ce se intimpla la fix 10 minute dupa ce eu ma dadeam cu fundul de pamint ca vreau zapada? Da o grindina de zile mari si apoi incepe sa ninga cu FULGI MAAARI si sa se puna pe jos (aici nu prea se pune pe jos si nu prea tine). Am inceput sa chicotesc pe sub patura si m-am gindit oare ce se intimpla daca ma dau cu fundul de pamint cind ploua, sa nu mai ploua?

Si mie imi place zapada si ma bucur ca e multa si e peste tot chiar daca obstructioneaza transportul aerian pe tot continentul (si eu sunt inclusa in acest proces complex).

Make love, not war and let it snow.

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter