joi, 12 februarie 2009

Frustrarile unei programatoare in devenire III

Pam-pam-pam. Vremuri grele. Acuma nu sunt frustrata propriuzis, dar m-am gindit sa continui seria. O sa incep cu un citat "Ce zi de cacat. Dar asta e si mai de cacat ca am avut D&A"[(c)Elena]. Am inceput sa ma lupt pentru drepturile femeilor in IT (aberez). Azi m-am dus si mi-am facut unghiile la locul de munca, ca sa ma exprim asa. Mi-am scos frumo oja albastra si da-i si vopseste. Cu toti din jurul meu uitindu-se la mine. Asa sa moara ala de linga mine, care minca cipsuri cu otet cind mie imi crapa matul de foame...
Zic eu hai sa-mi termin si tema. Cu o mina pe pensula si cu un ochi pe cod. Sa stiti ca mi-au iesit o mindrie de unghii. Luni ma mai chinuisem la tema si nu iesise. Evident, probleme date incomplet. Acuma totul mergea snur. Eu toata un zimbet, dau sa trimit prin webcat. pam-pam-pam. 0. Du-te baaaaaaaa. Crize, plinsete, urlete. Sunt incapabila. Inimioara mea era frinta de pisica aia nenorocita. Stau si ma uit in gol. Deci m-am enervat asa de tare, incit m-am reapucat de ascultat Manowar (va rog, sa mi-l scoata cineva din playlist acuma, ca singur nu vrea sa iasa). Intr-un final imi iau inima in dinti si o intreb pe o colega daca i-a mers problema. Apoi o intreb de webcat. Moarta. Ma simt usurata. Asta ca sa vedeti cum poate o pisica neagra nenorocita sa-ti distruga ziua. Bag si problema 2 ceva mai vesela cu Hail & Kill pe fundal. Singurul moment notabil a fost cind mi s-a urcat o blonda pe birou. Poate as fi preferat un blond, dar na, puteam sa fac fite ? 

Si dupa cum spuneam azi am avut D&A. Cica am terminat cu SQL. (pe bune?) XML. wtf ? ce-i aia? Cu intrebarea asta traiesc de azi de dimineata de cind am fost la curs.

Nu stiu daca mai voiam sa zic ceva. Dar ma duc iarasi sa beau. De ce am inspiratie de posturi de-astea fix inainte sa ma duc sa beau ? Puteti sa credeti ca e termina, ca sa nu se mai ia lumea de mine ca beau 3 zile :P

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter