luni, 23 februarie 2009

Frustrarile unei programatoare in devenire IV

O sa credeti am probleme la mansarda. Inca nu am (sper), dar asa o sa numesc de acuma tot ce-i din viata de zi cu zi. Chiar daca este sau nu frustrare.
Simbata, cind imi faceam unghiile rosii, am aflat ceva super tare din Cosmopolitan: ca avem neuroni care se ocupa de sarutatul pe intuneric (adica ne ajuta sa ne gasim buzele in bezna). uau. acum s-au elucidat mai multe misteruri pentru mine. Da, se mai intimpla sa imi fac unghiile rosii, sa citesc comos, si restul... Sunt om. Sau cel putin asa cred.Oricum , cred ca m-as bucura mai tare daca neuronii aia i-as putea folosi la altceva, gen tema la OOP.

Simbata seara ne-am luat cele mai scurte fuste din dotare (da, am asa ceva , dar o tin ascunsa de vazul lumii, pentru ca mi-e rusine sa o port in Romania pe strada. Aici nu am nici o jena la cum se imbraca astea).Si mergem din bar in bar sa cautam si noi un loc sa sedem. Evident ora 9 si totul plin. Mergeam prin buricul tirgului, partea veche, etc etc. Toti tataii scotieni si beti se holbau la noi. La un moment dat ajungem pe strada cu cluburile de striptease. Ok, ne dam seama ca ne-am gresit seara de iesit in oras, si sfirsim intr-una din camerele noastre, in pijamale, cu ce-a mai ramas din sticla de tequila si cu o cantitate MARE de prajituri. Suntem triste, nu ?

Acuma pot sa va spun ca situl de la air moldova e prost (nu cred ca va intereseaza asta). Si ca exista oferta Chisinau - Moscova de la 49 de euro (nici asta nu cred ca va interseaza si nici ce am scris mai sus nu cred ca va intereseaza). Si ca Taromul suge (din mai multe puncte de vedere, nu ma apuc sa le enumar iarasi). 

Gata, ca am zis prea multe lucruri rele azi. Acuma bag capul inapoi sub patura si ma chinui la teme. Ca doar am uitat de la ce am plecat...nu toata viata o sa stau sa-mi fac unghiile rosii si sa-mi folosesc neuronii aia...

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter