marți, 6 ianuarie 2009

Low cost

Fiecare are un vis de a calatori catre o destinatie exotica. Deobicei atit de exotica incit trebuie un mijloc de transport destul de costisitor. Fiecare cu obsesia lui. De exemplu am avut o colega care voia sa se duca in Mexic. Si dupa ce a terminat fata liceul s-a dus in Mexic. Nu vreau sa intru in detalii despre cit a costat-o sa ajunga acolo. A avut cu ce. Inainte sa plec mi-a zis o buna pietena ca mama, ma duc intr-un oras mare si civilizat ca o sa pot sa vad jumatate de Europa cu low cost. Evident ca eu stau la un capat de pamint, intr-un oras dubios (dar tare frumos) unde cresc vaci pe pista aeroportului. Dar azi era sa-mi pice laptopul din brate. Am gasit un bilet de avion intre destinatia mea exotica si o alta destinatie la un pret de super oferta. M-am uitat de 3 ori si nu-mi venea sa cred. Cam atitia bani cheltuiesc eu pe ciocolata pe o saptamina. As putea sa ma apuc de dieta si sa fac ceva constructiv. Fetele intregi la cap saliveaza si ele la o rochie, o pereche de cizme, o duda. NU. Eu trebuie sa salivez la niste bilete de avion.  Ma rog partea mai naspa este ca pentru a ajunge de la mine de la tara la destinatia exotica trebuie sa schimb 2 rate si 2 avioane. Dar toata chestia costa mai puntin decit perechea mea de cizme proaspat achizitionata.
Chestia asta bate la fund Transporturile Aeriene ROMane  cu gratie. Daca ar trebui sa plec din Bucuresti catre destinatia exotica ar trebui sa platesc mai mult decit combinatia dubioasa cu n low costuri prin jumate de Europa. Bine TAROM-ul ala e batut la curu gol de multe chestii. Dar ii bate pe toti la mincare ;)
Acuma stau cu sagetica de la soricel deasupra bunului de ok gindimdu-ma daca sa fac sau nu achizitia...

3 comentarii:

Anonim spunea...

C'est France ? Mais non. C'est certain pays plus loin.

C'est la grande Russie ??

Andrei Vajna II spunea...

Pai TAROM nu e low cost. Exista low cost-uri interne si cu 50 de lei. Intre o masa gen microunde pe avion si o plescavita sarbeasca ca aproape la mama ei acasa, ce alegi? Trenu fara nas, evident. :D

Te astept cu drag! Iti dau eu duda pe care o visai de atata timp. :P

Sasa spunea...

@meritoriu: sunt multe destinatii exotice.france a fost la vremea ei (trebuie neaparat sa vedem Parisul impreuna), a fost si Cehia (si pe aia daca vrei) si indepartata Rusie, este un fel de vis irealizabil :| (mi-a pus mama interdictie)

@Andrei Vajna II: tarom nu-i lowcost, dar pe destinatii interne nu prea ai cu ce zbura. Cit despre incheiere, m-ai lasat fara cuvinte. Incep si eu sa ma intreb ce vreu de atita timp si e asa evident ?!

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter