joi, 8 ianuarie 2009

Telefon emotiv

Telefonul meu a inceput sa se emotioneze. Sa mor eu. De cind a venit in Romania o tine in fite multiple. Pina acuma in Scotia avea cartela de O2, fita maxima, se textuia zilnic cu telefonul Elenei (btw, telefonul tau are vreun nume?). Acuma nu-i mai place cartela de connex aia antica. Din prima zi cind am pus piciorul pe pamint romanesc a inceput. Nu primeste mesaje intregi. Deci primea doar bucati. Stateam si ma holbam hopeless ca poate poate voi primii si restul de mesaj. Poate se indura. era sa vars si o lacrima. Dar s-a hotarit sa se joace si mai tare cu nervii mei. Noul lui hobby este sa suprapuna mesaje. Daca ai cumva curiozitatea sa imi rascolesti inbox-ul cred ca prima intrebare va fi daca contactele mele sunt analfabete. Saracele, nu sunt, Doar telefonului mei ii lipseste un surubel (nu pot sa zic la mansarda ca nu are mansarda). Dupa s-a mai gindit el un pic si a inceput sa se blochze sau sa parda semnalul aiurea. Si mai stresant pt nervii mei. Si cel mai sadic este ca face asta numai cu anumite numere. Cred ca vrea sa ma pedepseasca, dar nu inteleg de ce.
Si azi, a atins apogeul. A facut pisu pe el de emotie. Altfel nu imi explic cum a aterizat in zapada si de ce voia acolo. Concluzia este ca a facut o baie in zapada proaspata de Bucuresti.
Ba, eu te-am inteles ca te-ai fitosit. Ca avea cartela de O2 si ca schimbai zilnic citeva texte cu telefonul Elenei (se stabilise o legatura spirituala inalta intre voi), da totusi nu trebuie sa-mi trunchiezi mesajele sau sa-mi omori convorbirea la jumate. Ce-ai esti in calduri? (apropo, care din ele e fetita si care e baietelul?)

L.E. Minunatul meu telefon inca truncheaza si suprapune mesaje, dupa ce i-am pus inapoi cartela de O2. Si face asta pentru fix aceleasi numere. Probabil ca-i emotionat total.

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter