joi, 26 iunie 2008

Se poate si mai rau ?

In plin bac.Lumea da pe afara invatind, eu nu.Marturisec ca nu m-am atins de caietul de romana prea mult anul asta. Am avut o tentativa vaga de a invata proza despre care am amintit intr-un post mai vechi (asta), care se poate spune ca a fost cit de cit reusita. Dar trebuie sa recunosc ca sunt in pom cu poezia. Zilelele au trecut pina cind m-am vazut pusa fata in fata cu oralul la franceza. Dimineata m-am trezit cu durere absolut groaznica in cavitatea abdominala (deh, femeie)
Ma grabeam cu un talent deosebit sa intru la proba (adevarul este ca nu mai spuportam caldura de afara) si am alunecat pe scari. Buuun, o vinataie pe masura si niste julituri mici. Trec de proba la franceza si iau decizia inteleapta de a ma duce acasa sa invat la romana (miine urmeaza sa fie proba la romana).
Nu ma pun bine sa invat la romana si reusesc sa cad din pat (inca ramine o enigma pt mine cum am reusit sa cad din pat ??!!?). O iau de la capat cu invatatul si cind ajung la universul liric al lui bacovia ma ia somnul si dorm ca puisorii jumatate de ora.Ok, inca nu m-am panicat.Dupa inca putin timp ma hotarasc sa capat energie cu ceva dulce. Gasesc o punga de inimioare de turta dulce trase in ciocolata (nu, nu salivati inca). Maninc vreo 5 si la a6a observ o chestie dubioasa: aveau bartai stratul de mucegai (dupa am vazut ca erau expirate de mult).Atunci chiar am inceput sa-mi pun niste semne de intrebare.Oare ce se poate intimpla mai rau?

a. sa imi pice poezie la S3?
b. sa imi taie calea o pisica neagra miine pe drum?
c. sa mi se faca rau de la inimioarele expirate (de fapt de la penicilina de pe ele)?
d. sa se descopere o noua maladie in Africa?
e. sa imi pice teatru la S3?
f. sa ramin insarcinata pina miine dimineata?
g. sa pice nichita stanescu la S1?
h. sa mor de hemoragie pina miine dimineata?

Va dati seama ca acum stau sa postez idiotenii pe blog in loc sa invat la romana.Cred ca deja m-am resemnat (inca sper ca inimioarele alea expirate sa isi faca efectul halucinogen pina miine dimineata).
Eu inca insist cu inimioarele(aproape am terminat punga) poate, poate.

Nu-mi ramine decit sa va urez bafta miine la scris (si eu sa fiu in continuare optimista ... ca isi vor face inimioarele efectul)

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter