joi, 3 iulie 2008

Am atins punctul G!

Hai ca v-am atras atentia cu titlul, recunoasteti?Nu stiu la ce punct g va gindeati voi , eu ma refeream la un punct g dintr-o lista din postul asta . Va rog sa dati click pe link si sa cititi lista de la se poate si mai rau. Si apoi sa meditati asupra punctului g. Daca ati dat bacul anul asta nu ma injurati, daca nu hai sa va explic cum sta treaba.
Raspunsul la intrebarea "se poate mai rau?" este DA. Da, a picat la S1 Nichita Stanescu. Nu a fost profetie, a fost pur si simplu o fobie. Oare am invins-o? Mai trist a fost ca nu am avut votca aferenta necesara interpretarii unei poezii de Stanescu...
De ce traiesc cu o impresie vaga ca am facut un pleonasm? Si de ce am o alta impesie vaga ca am facut si o cacaofonie? E 2 noaptea, aveti mila...

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter