sâmbătă, 21 iunie 2008

Invatat la romana...spalind pe jos

Pauza cu posturile SF.Azi o sa fiu egoista si o sa scriu pentru mine.De fapt despre mine.
Intr-o pauza de invatat despre ion,ana,florica,stefan,vitoria si alti din astia cu nume simbolice m-am hotarit sa maninc.Imi pun eu de mincare, dar ca o gospodina desavirsita ce sunt ma tinea cu sufletul la gura povestea lui stefan si a elei m-am intors sa mai devorez o relatie incipit - final si am uitat cu desavirsire de tigaia cu ulei de pe foc.
Dupa ceva timp vine un miros patrunzator de arsura din bucatarie.Ma duc sa ma uit si am parte de o desavirsita imagine vizuala: toata bucataria era improscata cu ulei incins, iar tigaia nu parea foarte prietenoasa. Tigaia cu pricina a ajuns pe balustrada de la balcon (sincer, sper sa-i cada in cap cu tot cu uleiul incins aluia care a propus programa de bac la romana), iar incursiunea mea pe tarimul dragostei si al razboiului s-a transformat intr-o batalie cu duhurile uleiului care nu se lasau scoase de pe gresie si faianta.
Morala: sa nu invatati prea mult pt bac ca o sa ajungeti sa spalati pe jos

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter