duminică, 23 martie 2008

Glasul rotilor de tren...

Poate ca sunt maniaca cu mersul cu trenul. Sau poate ca nu, poate ca-i cel mai la indemina mijloc de transport. Vineri dupa masa cind toata gara de nord vuieste de calatori care se duc acasa in provincie (cred ca era o vinere mai speciala pentru ca era pastele catolic). Dupa o coada destul de ok de 10 minute ajung in fata la casa:
eu: la acceleratul x in directia Y la ora Z
tanti: a pai stiti nu mai avem bilete cu loc. vreti in picioare?
eu: da
(o asteptare de 5 minute in care tanti da enter-uri disperata)
tanti: nu mai pot sa va dau nici bilet in picioare.duceti-va la seful de tren si discutati cu el.
Ok, acum sa sa ne gindim. Mai e un tren mai incolo, un personal care probabil vineri seara va fi plin.Deci nu! Sa ma duc la maxi?Probabil cu maxi nu o sa plec niciodata la cita lume era la tren.
Imi iau inima in dinti si ma duc la nenea sef de tren.Mai erau 15 minute pina pleca trenul si deja era foarte plin (toate locurile pe scaune ocupate, locurile in + ocupate si tot cularul plin).II explic cum sta treaba si imi zice ca sa ma urc ca nu-i nici o problema de descurcam noi. Si cu 5 minute inainte sa plece trenul se urca 3 neni la costum si cu cravata pe care scria CFR si 1 nene pe care scria politia transporturi feroviare.Deci mai pe romaneste, am pus-o, eu neavind ici urma de bilet.
Trenul, bineinteles cel mai prost tren ales pentru a face blatul - sageata albastra - fara vagoane, fara compartimente, fara usi, fara nimic.Eh, asta e.Vin cei 5 neni si la mine.
nenea #1: bilete la control va rog
eu: a pai stiti eu nu am.
nenea #1: de ce?
eu: pai, la casa de bilete nu a mai vrut sa-mi dea bilet si a zis sa vorbesc cu nenea sef de tren. si am vorbit si a zis ca imi da in tren
nenea #1: bine. pina unde mergi?
eu: Y
nenea #1: citi km sunt pina in Y?
eu: 80
nenea #2: 85
eu: nu domne, sunt 80, nu 85.
nenea #2: 80, 85 tot aia pentru noi, hai nu mai fi suparata.
Eu de-a dreptul enervata intr-un final imi aduc aminte ca era intervalul 60-90 de km la tarifare (imi facusem de lucru citind un panou cit stateam la coada). Logic ca biletul l-am luat de 3 ori mai scump.
Deci cit bulan sa ai sa te urci in tren fara bilet, sa vorbesti si cu nasul si fix inainte sa plece trenul sa se urce 3 supra si unu de la politia TF? Este numai vina aplicatiei de caca de la CFR. Ca vorba aia: cind te urci in tren fara bilet trebuie sa dai de 3 ori mai putin, nu de 3 ori mai mult.

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter