marți, 1 iunie 2010

De ziua plodului

Azi e ziua copilului. La multi ani, bah, ca toti sunteti copii parintilor vostri.
Asa, acu sa trecem la obiect. Azi voiam si eu sa imi permit un balonas, o maslinuta, doua maslinute, un borcan intreg, o prajitura.

Cu balonasul am rezolvat, ca am gasit 2 baloane neumflate prin sertare si le-am umflat. Eu sunt in plin mutat, asa ca in mometul asta as putea sa va bat lejer cu un sac cu haine, cu o lada cu farfurii sau cu un sac cu carti (pe care il pot ridica in jur de 2 cm deasupra podelei). SI mi-am descoperit paharul cu marunti si m-am pus pe numarat.

Paharul cu marunti = un pahar in care pun toate resturile de 1,2 si 5 pence. Ca ma streseaza si asa trebuie sa umblu cu o sacosa de monezi de 10,20,50 si o lira, ca la astia hirtiile nu is de nasul meu. Deci, cind se umple portofelul de firfier destia, top in pahar. Nu ma pun sa ma car cu paharul dupa mine, ca e greu. Asa ca m-am hotarit sa ii numar pe toti si sa ma duc la magazin sa imi cumpar ceva. Adica, prajituri, inghetata, deastea. Eh, ghiciti cit am ? Nici mai mult nici mai putin de 4 lire si 11 pence. Daca imi iau prajituri de banii astia sigur o sa intru in coma diabetica (o galeata de ben & jerry e vreo 2 lire jumate si tocmai ce am ras una la Eurovizion si m-am tavalit toata noaptea de durere de stomac) .

Deci si prin urmare, ma voi duce cu paharul plin de monede la magazin. Si voi plati chestiile cu ele. Vreau sa-i vad fata lui nenea cind o sa stau sa numar cele vreo 200 de monede.

Vedetii copii ? Tineti si voi pusculita si apoi va spargeti in prajituri de ziua copilului.

Un comentariu:

Lenore spunea...

La multi ani, ursulet mic :D

Sa nu-mi uiti cartea la mutat :>. Si sa papi un cookie si pentru mine!

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter