marți, 18 august 2009

Am facut-o si pe asta!

Stiti treaba aia cu pusul chestiilor in cutii aiurea in magazine. Cind te plictisesti tare de tot.
Eu de ceva vreme ma plictisesc rau de tot in casa. Ieri, ma ia pe sus o prietena, din fata blocului. Eu eram in , eeeeerrrrrmmmm, slapi. Si m-a carat in slapi pina in Piata Victoriei. Inca nu imi vine sa cred ca am mers pina in Piata Victoriei (inclusiv) in slapi.
Intr-un final ajungem la destnatia finala, sediul Oranj, asta voia sa isi ia telefonul de la reparat. Nu stiu ce a descintat-o tantii aia acolo, dar eu stateam si ma jucam pe ifonul 3gs expus pe tejghea pe care are voie lumea sa se joace. Revin la ideea ca eram in slapi (slapi = slapi de-aia din piata). Scot ifonu meu (prima generatie, nepitipongica) si incep sa le compar la greutate si dimensiuni. Aia tot nu terminase. Am incercat sa vad daca aveam wireless. Nada. Incerc si pe ala. Avea o retea salvata. Buon, eu inca ma plictiseam. Intru in safari. Evident, erau vreo 10 pagini deschise. Le inchid frumos pe toate, si deschid violamania (nusht ce mi-a venit).Dupa care i-am dat si bookmark. Si i-am facut si short cut. Si dupa am plecat rizind in hohote din magazin.
Oare au crezut aia despre mine ca sunt o psihopata scapata de pe undeva ? Parca la un moment dat tanti aia a intrebat-o pe tipa cu care eram, daca sunt cu ea. Cred ca aratam dubios tare.

Un comentariu:

Lenore spunea...

Nu stiu de ce ai tu impresia ca ifonu tau nu e pitipongic...e chiar mai grav decat telefonu meu de piti!!

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter