joi, 25 decembrie 2008

Mai credem in Mos Craciun!!!

Am trecut de mult de virsta. Nu stiam ca mai exista minuni de Craciun. De data asta insa ne-a convins...
Iesisem cu prietena mea Mona (cunoscuta sub numele de scena de catre fani "Meritoriu") pina la colt la o cafea. Dupa ce ne consumam sucul de rigoare in McDonald's-ul din mahala ne retrageam usor spre casa cind...surpriza dam peste cei doi vecini dragi ai nostrii Radu si Ralu. Ne asezam la o poveste de viata, ne dam in cap cu urarile de Craciun. La care Radu vine cu ideea geniala sa luam niste bere si sa ne ducem la el...Zis si facut.
Ajungem sus unde petrecerea era in floare. Adica saraca maicasa statea la masa cu citiva vecini. In aproximativ 10 minute pleaca vecinii, mamele lor se inchid in bucatarie si incepem un baieram in toata regula.
Ce iti poti dori mai mult de Craciun decit sa iti petreci cu prietenii de-o viata ? Nici unul dintre noi nu spera sa vom petrece Craciunul impreuna. Asa ca atunci am realizat ca inca mai exista minuni de Craciun, indifeerent cit de mici ar fi ele!!!
Pe acasta cale trebuie sa le urez la multi ani lui Radu, mamei mele si mamei lui (toti avind numele ce Cristina/Cristian)!

Va urez si voua niste sarbatori magice si toate urarile de rigoare, si nu uitati ca inca mai exista minuni de Craciun!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uitasi niste detalii destul de importante, gen cocalarii care misunau in voie prin Buzesti, ca Honey era in calduri, pe vecinul Lucica cu ciroza, dar mai ales... pe ce anume am dansat. Dar mai bine la ultima sa pastram misterul, spre binele imaginii noastre.

Sasa spunea...

aoleo, am vrut sa dezvolt partea cu cocalarii. si ce-am facut rau? am dansat pe cindy lauper - girls just wanna have fun :)

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter