miercuri, 12 noiembrie 2008

Macelarie

Hmm...asta ar trebui sa va aminteasca de un post mai vechi. Va este binecunoscut talentul meu pentru automutilare. Da,da eu sunt aia de isi taie chestii singura, isi sparge capetele, intra in stilpi si pica in canale deschise. Mda, ultima mea isprava din domeniu: aproape ca mi-am spart capul intr-un semn de circulatie in care am intrat (asta este partea rea in Ro).
Dar se pare ca vor veni zile mai bune pentru mine...mai nou cica trebuie sa tai cu buna stiinta bucati din mine (da, o bucata de carne trebuie taiata regulat pentru ca, creste acolo unde nu trebuie).
Acum vre-un an a trebuit sa-mi scot o bucata (vie) dintr-un deget. Mirifica bucata a crescut, si a crescut , si a crescut...hopa stai ca a crescut prea mult. Si s-a facut o chestie naspa cu puroi. Ok, trecem peste. Dupa citva timp nu prea mai puteam sa trecem peste asa ca a trebuit sa ma duc la doctor. Si mi-a zis simplu: "trebuie sa o taiem". N-am zis nimic si l-am lasat sa o taie. Apoi iara a crescut si a crescut si a crecut si ...hopa iara s-a imputit treaba. Booooon, intr-o zi ma duc si eu ca o doamna bine la pedichiurista si , dupa ce mi-am luat injuraturile de rigoare, descopera minunea. Se uita la mine si zice foarte serioasa "trebuie sa o tai". Eu ma uit la ea: "poftim??!". "Da, trebuie sa o tai, apoi sa o dezinfectezi si sa te pansezi.Si trebuie sa faci asta regulat.". Eu ma uitam ceva de genul: femeieee, tu zici ca trebuie sa ma crestez de buna voie si nesilita de nimeni o data la 2 luni?."Ti-as taia-o eu, dar mi-e ca ma omori de durere. Daca nu o tai si nu o dezinfectezi o sa se mareasca si nu o sa mai poti sa mergi."

Ok, am inteles mesajul subtil. Trebuie sa ma crestez de buna si voie si silita de imprejurari. Astept sa o vad si pe asta. Cred ca inainte trebuie sa beau cel putin 2 sticle de votca ca sa fiu in stare sa fac asta.

Voi ce ati alege? Sa va crestati sau sa va cresteze definitiv un nenea doctor? A te cresta sau nu te cresta, asta este intrebarea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

1. e clar, esti o persoana neseriosa.
2. eu am prevazut situatia bucatelelor de Sasa instrainate
3. wellcome back :)

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter