vineri, 22 august 2008

Macelaria "Grigore Alexandrescu"

Mda. Cred ca acum pe ultima suta de metrii tara noastra iubita s-a hotarit sa ma dezamageasca. Si eu ca tot omul (ca toate femeile incapabile), accident de munca. Dupa jumatate de ora de curs singe ca la arteziana aterizez si eu la urgente la cel mai apropiat spital, spitalul de copii "Grigore Alexandrescu". Aratam chiar jalnic. Ma opreste portarul si ma intreaba citi ani am.19.Nuuu, du-te la urgente ca noi nu te primim.Sa-mi pice fata (singerarea nu se oprise).Ma intreaba apoi daca sunt eleva...eu....a..da si intr0un final ma lasa sa intru si imi zice ca daca ma intreaba aia am 17 ani.
Intru la camera de garda.Primul lucru care ma intreaba asistenta: citi ani am. Nu-mi venea sa cred.Deja imi curgea din pansament (semn ca nu se oprise). II explic frumos ca nu am stiut unde sa ma duc si ca totusi vreau doar sa ma coasa cineva ca sa se opreasca odata. In final se hotaraste sa ma desfaca sa se uite si buffff....am inceput sa fac mizerie pe podea. Acum clar nu ma mai putea trimite nicaieri. Ajung pe masa si intr-un final imi face injectiile si ma coase. Ah si ghiciti ce ma intreaba medicul in timp ca ma cosea.Am zis ca nu-i adevarat.

Deci numai in romania poti sa mori la poarta spitalului si aia sa nu te primeasca. Cred ca mai bine ma duceam la hematologie si puneau aia un lighean dedesupt si stringeau pina se oprea hemoragia...

Trecem peste episodul asta si dupa doua zile ma duc la pansat. Sadicele alea de asistente m-au pus sa stau chiar in sala de pansat. Pe cuvintul meu zici ca intrasem in macelarie (bietii copii ce putusera sa faca, dar na, daca nu ajungi la spital nu ai fost copil...). Cu o ocazia aia mi-am vazut si cusatura (mda, urita ce sa zic).

Copii sfatul meu este sa nu va ducecti la Grigore Alexandrescu daca vreti sa va mai intoarceti intregi acasa (eu am mai ajuns acolo o data plina de singe si m-au intrebat de ce nu m-am curatat inainte sa vin la spital...).

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter