joi, 28 ianuarie 2010

Despre carne, amazon, frigidere si servicii de livrare (part 2)

Ceea ce credeam ca este numa o mica neintelegere cu o livrare de la amazon, s-a transformat intr-o mini telenovela din care au trecut deja 2 saptamini.

Din episodul de astazi: Nenii de la amazon mi-au retimis cartea si treabuia sa ajunga azi prin idiotii aia. Am stat toata ziua acasa ca sa ii astept pe idioti sa vina. Cind imi faceam de mincare vad un camionas de la firma de livrare care opreste sub geamul de la bucatarie la un stop. Sta nenea zen la stop si apoi pleaca. Intre timp nenea de la volan tasta gratios ceva la un palm. La aproximativ 20 de secunde dupa asta vad ca statusul coletului meu se schimbase la delivery atempted. Clar, acuma trebe sa am o revelatie cind vine nenea de la delivery si eu sa il astept asa cu vreo juma de ora inainte in fata blocului? Pentru ca lui nenea ii este lene sa vina si sa bata la usa ?

Urmarea fireasca a acestui episod a fost o mini criza de nervi si un mail cit se poate pasnic si clar catre nenii de la amazon. In mail le-am explicat ca inteleg ca nu-i vina lor si ca e vina idiotilor de la delivery, da ca imi vreau dracu pachetul ala odata. Si le-am dat 2 optiuni: banii inapoi si poate recomad eu cartea altfel sau mi-o retrimit prin orice altcineva decit nenii aia (bine aia cu banii inapoi era cam ceva de genul, banii inapoi si sa mor daca mai cumpar ceva de la voi vreodata).

Dupa vreo 3 ore primesc raspuns la mail. Prima impresie a fost ca o sa mi se faca rau de la el. Era asa de dulce si mai mai ca mi imaginam pe nenii de la Amazon cerind implorare in genunchi de la mine. Dar mai bine sa analizam ce au scris nenii si comentariile mele in paranteza(nu voi reproduce mailul pentru ca nu vreau sa ii fac pe nenii de la amazon sa se simta prost):

P1: multumim ca ne-ati contactat [sa nu credeti ca e de bine ca altfel nu va contactam]

P2: ne pare rau pentru ca s-a intimplat, blablabla, bullshit siropos

P3: ne pare rau ca s-a intimplat acelasi lucru si cu a2a comanda [pe care de altfel ei au emis-o ca prima nu a ajuns; pina acuma ne descurcam bine]

P4: ne dam seama ca nu e vina noastra in totalitate, dar este totusi pentru ca ne bazam pe companiile de livrare [serios ? cine v-a bagat in aceasta mica telenovela ? n-am inteles ce au vrut de la mine cu paragraful asta...]

P5: ne dam seama ca acest incident ne face o reclama negativa si ca feedbackul dvs va fi dat celor de la delivery. va multumim ca ati irosit timp ca sa ne comunicati acest fapt [si nenii aia isi vor introduce feedback-ul in partea dorsala, aia stim amindoi; still, nu s-a auzit nimic de pachet]

P6: ne dam seama ce dvs ati asteptat rabdator pentru livrare mai mult decit ar fi trebuit (aici urmeaza bullshit cu multe scuze si ca ei isi idolatrizeaza clientii) [deci paragraful 6, inca nimic despre ce se va intipla cu livrarea; eu sunt pe punctul de a varsa ca dupa 3 ciocolate Cadbury mari de la atitea scuze si dulcegarii]

P7: vom contacta citylink ca sa va livreze pachetul cit mai repede. deasemenea ii vom ruga sa va contacteze inainte sa il livreze ca totul sa mearga mai smooth [sigur, acus o sa ma contacteze nenii de la citylink "fa, esti acasa ? ca vin sa iti aduc pachetul"; bai, sunteti prosti sau sunteti prosti? nu am scris clar in mail ca sa-l trimiteti prin orice alta chestie de livrare ???]

P8: cind citylink ne va raspunde va vom contacta. daca in 48 de ore nu aveti nici o veste de la noi sau de la citylink, va rugam sa ne contactati [ de fiecare data dupa cele 48 de ore, uneori 72, le-am trimis nenilor de la amazon un mail din ce in ce trist; am comandat chestia pe 13 ianuarie cu one day delivery, acuma suntem in 28 si chestia mea inca se zbate pe undeva]

P9: daca va doriti sa contactati citylink puteti sa o faceti la urmatorul numar ... [bai, tu nu intelegi ca eu nu ii spun peaia ca sa imi zica sa vin sa-l iau din Livingston ? ]

P10: va reasiguram ca pachetul e pe drum si sa stati linistit ca vom face tot ceea ce e posibil ca sa ajunga la dvs cit mai repede [da, clar, acuma nu o sa mai am cosmaruri cu neni de la citylink, o sa pot dormi linistita]

P11: ma implora sa le mai dau o ultima sansa cu aceasta livrare [wtf???????]

P12: ceva lacrimogeno-siropos pe trei rinduri despre cum incredrea clientului este chestia pe care se bazeaza si isi cer a enspea oara scuze pentru cele intimplate.

Deci din 15 zile nu m-am ales decit cu o corespendenta siropoasa cu diversi neni de la Amazon (siropoase de la ei pentru mine). Cred ca si-au cerut mai multe scuze decit toata lumea care mi-a cerut scuze in toata viata mea.

But still, no carte, pe care inca o astept si o voi astepta cu infinita rabdare pina la sesiunea de primavara. Intre timp o sa va tin la curent cu ce mai fac nenii de la Amazon.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca acu fac un soi de interventie si consiliere de grup in jurul cartii pentru ca sunt marcati de faptul ca tu esti nemultumita de ei. Stai lin, nu cred ca mai pupi cartea aia.

Sasa spunea...

ba o sa o foarte pup ? ca altfe se fac de ris ca mare companie...

Lenore spunea...

Cred ca s-au facut deja de ras...:P.

Sa ne anunti cand vine cartea si daca s-a meritat asteptarea!

Anonim spunea...

genial=))

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter