miercuri, 29 aprilie 2009

Leapsa

Fetelor iara le arde de leapsa. Na, am facut si eu. Si acum ma cracesc de ris.Enjoy!

IF YOUR LIFE WAS A MOVIE, WHAT WOULD THE SOUNDTRACK BE?

1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that's playing
5. When you go to a new question, press the next button


Opening Credits:
Manowar - The power of thy sword (o da, incepin forta tare)

Waking Up:
Yes – It can happen (se poate intimpla oricui, nu ?)

First Day at School:
Manowar –The gods made heavy metal (erm, nu-i departe de adevar)

Falling In Love:
Deep Purple – Cry free (ha??)

Fight Song:
Marillion – No one can (sau sunt neajutorata total? sau sunt zeul zeilor ?)

Breaking Up:

Phoenix – Waiting to be free

Prom:

Grave Digger - Sword (si asa m-am dus eu in pantofi cu toc si rochie de seara si am scos sabia...)

Life:

Yes - Magnification (??!?!!)

Mental Breakdown:
Deep Purple – Back to back (alta prea profunda)

Driving:
Grave Digger - Giants (adica o sa am tractor? iei!)

Flashback:
Grave Digger – Morgane le Fay (jesus! asta mai imi lipsea. acuma sunt profund insensibila si luptatoare)

Getting Back Together:
Grave Digger – Heaven can wait (asa, asa :P)

Wedding:
Yes - Wanderlove (opa!)

Birth of a Child:
Marillion – Bell in the sea

Final Battle:
Manowar - Burning (bai da ii casapesc pe toti, pe cuvintul meu - "here there is no salvation,and your blood is my wine")

Death Scene:
Yes – Spirit of survival (si mai si fug de moarte)

Funeral Song:
Grave Digger – Cry for freedom (scoteti-ma ba, din sicriu)

End Credits:
Grave Digger – The secrets of Merlin

Deci ii casapesc pe toti, sunt o insensibila, daaaaaaaar, I will marry my love. Ce poate fi mai dragut ?

Imblinzirea scorpiei ?

3 comentarii:

Lenore spunea...

Mai variaza si tu chestiile prin winampu ala. Esti prea tru pentru mine >:D<

Sasa spunea...

sa stii ca mai aveam chestii, da n-a vrut al dracu.
nu comenta ca i-auzi, scot sabia si te fac vin :P

Lenore spunea...

Vin? E bine ma, vinu e rafinat. Noroc ca nu ma faci tuica. Hai tzoc-poc!

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter