marți, 3 februarie 2009

SF

Azi am zis ca nu mai citesc in viata mea carti SF. Am glumit, pe bune. Nu mai citesc Asimov. De la citit Asimov mi se trag toate porcariile. Vreau sa am un robotel care sa sorteze hainele inainte sa le duc la spalat. Si care apoi sa le impacheteze. Oare cit de greu poate fi de facut asa ceva? Cel mai tare ma enervea impachetatul de dupa. Acuma spre exmplu injur dryer-ul. Nu mi-a uscat iara tricourile cu roace calumea si acuma trebuie sa le las la uscat pe undeva. Ma plingeam ca am prea mult loc in pat, se pare ca acuma am cu ce sa-l umplu. Si stiti pentru ce mai vreau un robotel ? Pentru imperecheatul sosetelor (deaia am sosete foarte colorate si cu model, ca sa fiu sigura ca nimeresc sa le imperechez). Vezi ce rau e sa crezi ca poti sa faci robotei ? Si vezi cum pot sa demitizez eu atributiile femeii ? Si vezi ce lenesa sunt ?

In alta ordine de idei mie mi-e lene sa imi fac tema la mate (la care am deadline miine). Si mi-e lene sa ma duc sa imi impachetez tricourile, de-aia aberez la greu despre robotei si SF-uri. Daca tot vorbeam de SF-uri, sa ajung si eu un pic la partea cu globalizarea. Aviz amatorilor care ma au pe : facebook, YM, gtalk, imi citesc blogul, se uita pe picasa, twitter si eventual au si toate numerele mele de telefon. Mi-am facut cont pe last fm. deci abia astept ca spatiul virtual sa ni se contopeasca si acolo.

Daca tot aberez, de ce sa nu aberez. Nu cred ca v-am spus ca inainte de sesiune am ramas blocata pe Manowar. Si asa am tinut-o toata sesiunea si toata vacanta (in vacanta si prin bunavointa lui Vlad). Azi s-a intimplat minunea. Mi-am scos Manowar-ul din playlist. Am pus piciorul in prag si mi-am downloadat discografia "Yes" si acum stau ca un copil cuminte si ascult. Si sunt absolut fascinata. Imi amintesc de "The Ladder", pe care il mai ascultam in tineretea mea. Poate, poate imi vine si mie mintea la capsor. Dar nu va entuziasmati prea tare. Tocmai am derivat un sinus si acum ma apuc sa citesc cronica domului Cora la primul album "Yes". Ca in vremurile bune. 

M-am plictisit si v-am plictisit si pe voi. M-am chinuit sa scriu ceva ca sa nu mai apar in feeduri cu postul de azi de dimineata (prietenii stiu de ce). Mai vine cineva, mai imi da 2 dupa ceafa si imi zice "faaa, vezi ca daca iti stergi postul tot ramine in feed". My bad, data viitoare sa ma duca capul inainte sa scriu.

Ma duc sa dorm pe ritmuri de Yes , cu tricourile ude in brate, visind la un robotel care imperecheaza sosete...

L.E: tricourile s-au uscat partial. Si astept robotelul pentru ca mi-e lene sa le impachetez. Si in Edinburgh e ger ?!

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter