vineri, 27 februarie 2009

Leapsa!

Vad ca acuma a aparut moda cu leapsa si pe blog (nu numai pe facebook!). Multumesc Cati pentru ca m-ai tagutit!Si acum sa-i dam drumul...

Sunt eu!

Aş vrea sa nu mai pun totul la suflet.

Păstrez toate amintirile pe care le am.

Mi-aş dori să locuiesc in Timisoara.

Nu îmi place atunci cind vad gunoi pe strada.

Mă tem de prietenul meu.

Aud voci in capul meu.

Îmi pare rău că nu pot fi linga tine...

Îmi plac muntii Romaniei.

Nu sunt razbunatoare.

Cânt nopatea, cind nu pot adormi.

Niciodată nu voi zice niciodata (pentru ca niciodata nu pot stii cind se va intimpla).

Rar ma gindesc la lucruri rele.

Plâng cind cineva ma dezamageste.

Nu sunt mulţumită cind chestiile nu ies asa cum sper eu.

Sunt confuză când am prea multe optiuni.

Am nevoie de o bataie buna ca sa imi vina mintea la cap ?

Ar trebui sa fiu mai optimista!

Cum eu nu prea mai am pe cine tagui, o taguiesc pe Mona (aloooo, sa se vada, ca eu nu urlu pe aici degeaba.uite o leapsa mai inteligenta nu a4a poza din al 5lea sertar, da :P)

Un comentariu:

Catalina spunea...

imi place ce-ai scris :D

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter