miercuri, 21 ianuarie 2009

De ce oare am curu mare?

Ma mai intreb de ce am curul mare. Azi am stat 4 ore cu el pe scaun (m-am ridicat doar sa cobor un etaj sa ma duc la baie - de apreciat ca nu am luat liftul) si am bagat in mine jumatate de ciocolata imensa neagra. In conditiile astea trebuie sa ma mir ca nu am ajuns la marimea 16 la pantaloni. Ce m-a determinat sa consum jumatatea de ciocolata? Minuatul web-cat, evaluatorul nostru de la lab. Minunea secolului e buna ca iti verfica codul (cacofonie cu intentie) si iti zice cite teste treci. Insa are un mare cusur. Nu iei maxim decit ai codul perfect din punctul lui de vedere. Tot luam 90 pe linie si ne miram, ma ce naiba, ca am trecut toate testele. Si cind ne uitam ce vrea de la noi, am vazut ca ne scadea pentru ca nu am lasat tab, nu am pus acoladele nu stiu unde, nu am pus acolade la un for cu o singura instructie si tot asa. Da ia mai du-te la origini. Eu sunt egoista. Si o nenorocita pe deasupra. Eu scriu codul cum vreau eu si dau nume la variabile cum vreau eu. Poate eu nu vreau ca Gicu de linga sa inteleaga ce-am scris. Poate mie azi mi se scoala sa scriu tot codul pe o linie. Poate eu nu am chef sa pun spatiu dupa ";" . Poate eu am chef sa pun comentarii cu stelute in cod. De ce vi tu, si imi zice mie ca nu iti convine cum am scris eu acolo, nu ce am scris. Daca chiar vreau sa scriu in asa fel incit sa intelegeaca cineva, o sa am grija. Si dupa ce ca erau de scris niste povesti nemuritoare, mai aveam si niste nume de variabile interminabile (eu, in general fiind in pauza cu scrisul unor nume atit de lungi). Sa ma puna cineva sa dau feedback la tema la programare, ca o sa-i arat degetul mijlociu, la care am facut febra musculara de cit am compilat si rulat.

Da, sunt cu fundul foarte in sus. Si pe aceasta cale imi cer scuze fata de cei care si-au intersectat drumul cu mine astazi.

In alta ordine de idei, am facut o descoperire socanta aseara. Taicamiu (da, taicamiu, zeul meu personal, etc) avea Rhapsody pe ipod. Si 2 piese. El asculta deobicei chestii umane. Mi-a picat fata. Sa-l mai aud ca face misto de mine ca ma duc la Manowar, ca-l iau si pe el cu mine!

Un comentariu:

Andrei Vajna II spunea...

Da, ai dreptate cu o parte din acuzele aduse evaluatorului, dar totusi tre sa va invatati sa scrieti cod citet. Si de aia va seaca cu prostia aia. E drept, aia cu foru e o tampenie, sa scrii comentarii la fiecare chestie iara, nume de variabile lungi la fel. Dar in rest sunt convetii adoptate de toti. Si poate te trezest cu cei din echipa ta zicand "eu nu mai am chef sa ma chinui sa citesc ce-o scris asta" si seful "eu nu mai am chef sa o platesc pe asta ca sa ne puna bete-n roate" si te prinzi tu mai departe, ca esti fata desteapta. :)

Si ca sa te topesti de tot iti si dau un citat din oameni destepti:

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute.

I've got millions of them. :D

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter