marți, 8 iulie 2008

Adunam incet ,incet...

Am devenit stringatoare. Am si eu o formatie care chiar mi-a marcat copilaria si mi-a si placut tare mult: DEEP PURPLE. Si uite asa am fost in toamna la concert , trupa avind urmatoarea componenta: Ian Gillan, Roger Glover, Ian Paice, Steve Morse si Don Airey. Booon, doar 3 membrii din formula care i-a consacrat. Totul frumos, cu exceptia sonorizarii (deh romania), locuri super bune (mersi baieti, stiu ca tre sa va mai multumesc vrei 20 de ani de acum incolo). La momentul de fata am zis ca pot sa mor fericita dupa piesa 3 (care era Strange Kind of Woman).
Se pare ca nu a fost sa mor fericita, ci ca daca o fi sa mor o sa mor si mai feircita. Ma duc la concert whitesnake. De fapt este un super concert Whitesnake - Def Leppard (evident cu Iris in deschidere da aia nu se pun). Asa, stiti cine a infiintat Whitesnake, nu ? Claparul de la Deep Pruple - John Lord. Un nene care rupe la clape si pe care imi pare rau ca nu l-am vazut in concertul de la Bucuresti (nu pot sa zic ca e naspa Airey, dar na era membru fondator in Purple). Si marele David Coverdale vine la Bucuresti cu Whitesnake.Da, nenea ala cu parul a al lui Wefgef. Nene care are o voce misto si care a activat la multiple formatii la vremea lui. A cintat chiar si la Purple, pe vremea cu stormbringer. Drept pentru care azi o sa ma duc cu tricoul cu Stormbringer, cu care am comis sacrilegiul sa ma duc si la Deep Purple. Da, si acum voi fi injurata pentru ca e tricoul meu o sa scrie "Deep Purple" si nu "Whitesnake".
Oricum, se pare ca in ritmul asta poate am sa vad toata componenta Deep Purple.Chiar o sa ma orientez dupa un concert Blackmore's Night.

Revin cu detalii dupa concert.Probabil o sa ma risc sa scriu o cronica ceva (sa vedem daca iese)
So, hereeeeeee I gooooooooo again!!!

Niciun comentariu:

Despre urs

Fotografia mea
sunt un urs, din ala de terorizeaza turistii din Racadau
 
Counter Counter